קידום אתרים

קידום אתרים

מנועי חיפוש הם המפתח לשיווק מצליח באינטרנט. מיקומו של אתר ברשת הוא הבסיס להצלחה עסקית באינטרנט. כשאדם משתמש באחד ממנועי החיפוש, זה אומר שהוא צריך משהו; אם הוא מגיע לאתר שלך, הוא יקבל ממך את מה שהוא צריך. אותם מנועי חיפוש, בעיקר גוגל, מעבדים מיליארדי חיפושים בכל יום. אין כמעט בני אדם באינטרנט שלא משתמש לפחות באחד מהם. מדדים שונים של אתר -- לדוגמא, התוכן והקידוד שלו -- קובעים את מיקומו ברשימה שמציגים מנועי החיפוש למשתמשים. מאחר והרוב המוחלט של המשתמשים הללו מתעלם מכל התוצאות שמתחת למקום הרביעי, אותו מיקום חיוני להצלחה השיווקית של האתר באינטרנט; הרי אם אנשים לא יראו את החברה שלכם, איך הם אמורים להגיע אליה? בשביל זה יש קידום אתרים.

במהלך השנים, נוצרה תחרות אינטנסיבית עבור כמעט כל ביטוי שעובר במנועי החיפוש, כך שקשה לאתרים שלא קודמו להגיע למקומות גבוהים ברשימה. מאתרים חדשים במיוחד, גוגל דורש יותר עבודה ומאמצים מכיוון שלמנועי חיפוש יש העדפה לאתרים ותיקים. כל אלו מביאים אותנו למסקנה שקידום אתרים הוא תהליך הכרחי בשביל חברות שרוצות להרחיב את קהל הלקוחות שלהן, במיוחד באמצעות האינטרנט. בסופו של דבר, לחברות שרוצות להשיג נוכחות בגוגל קיימות שתי אפשרויות: קידום אתרים אורגני או קידום ממומן.

קידום אתרים אורגני (באנגלית: Seach Engine Optimization), הוא תהליך שמטרתו לגרום לאתר להופיע בראש תוצאות החיפוש של המנועים, בעמוד הראשון. התהליך ארוך ומכיל מספר פעולות הקשורות למדדים שהוזכרו למעלה, גם בתוך האתר וגם מחוצה לו, שמתבצעות בו-זמנית.

אנחנו ב-Webro עובדים על כל המדדים האפשריים מאלו בכדי להביא את האתר למקום הגבוה ביותר ברשימת התוצאות של גוגל. דרך אופטימיזציה ("מיטוב" בעברית, כלומר פעולה להשגת התוצאה הטובה ביותר) של מבנה האתר, אנחנו מחזקים את העמדה שלו ברשימת התוצאות של גוגל, עוזרים לאתר להיות נגיש וברור ללקוחות, ומוודאים שהתוכן שלו מותאם לקריאה על ידי הסורקים שמנועי החיפוש מפעילים.

קידום ממומן הוא סוג של קידום אתרים שמבוסס על העובדה שגוגל מאפשר פרסום של אתרים בתוצאות החיפוש שהוא מציג למשתמשים. המערכת שאחראית על הפרסום הזה נקראת Google Adwords. עלות הפרסום ב-Google Adwords נקבעת לפי קליקים. אתר שרכש קידום ממומן דרך Google Adwords ימוקם מעל לתוצאות החיפוש הטבעיות ולצדן בדף תוצאות החיפוש, ויצוין כמודעה אמינה בחסות גוגל. בכדי לקיים קמפיין פרסומי יעיל דרך Google Adwords, יש להכיר את מערכת הפרסום של גוגל היטב ולדעת את תהליך השימוש הנכון ביותר שלה, בנוסף לאופן בו גוגל מחליט על מיקום כל מודעה והמחיר שהוא גובה בכל פעם שמקליקים עליה. כמו כן, ניתוח נתוני הקמפיין ותוצאותיו חיוניים לשיפור הביצועים שלו והשגת מטרותיו. מבנה נכון ואפקטיבי של קמפיין יכול לחסוך בעלות של כל הקלקה וחשוב להפקת התועלת המקסימלית מהפרסום הממומן בגוגל. Webro פה בשביל לעשות את זה.הם, והם משנים את העיצוב שלהם לאחר זיהוי של גודל המסך ממנו גולשים בהם.
צור קשר
Copyright © 2015 Webro Inc. All rights reserved